İlk Yerli Üretim Altın Arama Paspası Satışlarımız Başlamıştır

İlk Yerli Üretim Altın Arama Paspası Satışlarımız Başlamıştır


   İlk yerli üretim %100 Kauçuktan özel olarak imal edilmiş ürün.   Yurt dışında yıllardır yapılan ve dünyaya tüm hızıyla yayılan Akarsularda Altın Arama işlemi ülkemizde de yapılmaya başlandı.Çok değil 2 yıl önce bilgi ve donanım eksikliği yaşarken okuyacak Türkçe kaynak bile bulamıyorduk.


Şuan oldukça yoğun bilgi akışı var ve yapan bu işi öğrenen bir çok kişi var.
Bizde yıllardır edindiğimiz deneyimi pratiğe dökerek önce kendimize sonra da çevremize profesyonel ekipmanlar yapmaya başladık.


Akarsularda Altın Ararken en önemli ekipman
olan ve Ülkemizde sadece bizim ürettiğimiz Altın Arama paspasını sizlerin beğenisine sunuyor ve satışını yapıyoruz.

Amerika ve Avustralya da sıklıkla kullanılan Kauçuk Altın Arama Paspaslarının projesini şemasını Mühendis arkadaşlara çizdirdik ve kalıbını döktürdük.

Ülkemizde büyük beğeniyle karşılandı üstelik IRAK ve Gürcistana da satışını gerçekleştirdik.

Sizinde fikirlerinizi merak ediyor satın almak isteyenler için numaramı aşağıya bırakıyorum.


Ayrıntılı bilgi ve sipariş için mesaj atabilir veya arayabilirsiniz.
NECMİ BAYIK ANTALYA
NUMARAM: 05415430007

 





        

Akarsularda Altın Arama ile İlgili Bilgi Serisi İçin Tıklayın>>  
Gold Pan Kullanırken Nelere Dikkat Edilmeli ?



İlk Yerli Üretim Altın Arama Paspası Satışlarımız Başlamıştır İlk Yerli Üretim Altın Arama Paspası Satışlarımız Başlamıştır Reviewed by Necmi on 12:32 Rating: 5

5 yorum:

Blogger tarafından desteklenmektedir.