Türkiye de Hangi Akarsular da Altın var ?

Türkiye de Hangi Akarsular Da Altın Var ?

Merhaba Arkadaşlar Ben Ali U. Bu yazımızda Ülkemizde Altın bulunduran Akarsulardan Konuşacağız.

İyi Okumalar Diliyorum.




Ülkemiz de Çoğu kişi bu işe başlamadan önce MTA raporlarını inceler ve kendi bölgesinde ki akarsuyun raporda olmadığını görünce üzülür.

Üzülmeyin Pes Etmeyin Konuyla İlgili Makalemi Okuyun: MTA Raporları ve Raporda Olmayan Akarsular ?


1.Manisa Sart Çayı Potansiyel Altın Yatağıdır.

2. Kazdağları Potansiyel Altın yatağı.

3. Tendürek Dağları Potansiyel Altın yatağı.

4.Geçmiş tarihi volkanik olan her dağdan akan akarsu potansiyel altın yatağı.

5. Sülüklü Göl potansiyel alın Yatağı.

6.Kuşla Dağ

7.Küre Dağ

8.Emirli

Diye Uzar Gider buyurun siz Raporları Ülkemizin Haritasında İnceleyin.




Diğer konumuzu Da Okumanızı Tavsiye Ederim. 














Türkiye de Hangi Akarsular da Altın var ? Türkiye de Hangi Akarsular da Altın var ? Reviewed by Yazar on 15:47 Rating: 5

36 yorum:

  1. İzmirdeyim benim gibi akarsularda altin ve degerli tas arayanlarla bilgi alış verisi yapa biliriz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba bu iş yaşamıdır degilmidir bir türlü net bilgi bulamıyorum,siz bu konuda bilgi sahibimisiniz

      Sil
    2. Evet Bergama dayım mail e yazin

      Sil
    3. Ben yeni başladım yardımlara akıla ihtiyaç com var 5462135772 gurup kuralım

      Sil
  2. Edirne deyim benim gibi akarsularda altın değerli taş arayanlar tanisalim birlikten kuvvet dogar

    YanıtlaSil
  3. e bitlis bölgesine oğramamış her keste var bizde yokmu

    YanıtlaSil
  4. Anasını satim harita da muş ilimiz yok bizde muş dere yataklarında altın arıyoruz

    YanıtlaSil
  5. İstanbuldaki akarsularda yokmudur altın aranmaz mı

    YanıtlaSil
  6. Kızılırmak Ta varmidir saygılar

    YanıtlaSil
  7. KelkiT çayı deresinde varmıdır saygilar?

    YanıtlaSil
  8. Arkadaşlar.mugladan.varmi.akar.su.bol.burada.dere.yataklari.var.ben.yeni.basliyacam.yardimci.olursaniz.sevinirim.tabagi.bulamadim.altin.eleme.tabağı.nerde.bulur.alirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arkadaşım bende sizin gibi araştırıyorum baktığım kadarıyla muğla bu konuda çok iyi bol şans dilerim araştımanda fayda var

      Sil
  9. Erzincan Çayırlı bölgesinde varmıdır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Erzincan İliç tarafında var diyolar tavsiye ederim

      Sil
    2. İliç karasu civarında arayin

      Sil
  10. Merhabalar Kayseri'de varmıdır bilgi verirseniz sevinirim

    YanıtlaSil
  11. Bende kayseride arıyorum dilerseniz tanışalım 05526388038

    YanıtlaSil
  12. Istanbul hacılar şelalesi var orada varmıdır altin teşekürler

    YanıtlaSil
  13. beyler bende cukuovadan yaziyorum toroslarin etekleri pozanti bolgesinde altin varmidir yorumlarinizi bekliyorum tşkkurler

    YanıtlaSil
  14. ozellikle nehir isimlerini verim göksu nehri berdan nehri seyhan nehri ve ceyhan nehri bu nehir ve caylarla ilgili yorumlarinizi bekligom

    YanıtlaSil
  15. Volkanik dağların olduğu bölgede var diyorsunuz
    Ağrı dağı süphan dağı ve Nemrut krater dağı bunların bulunduğu bölge haritada yok

    YanıtlaSil
  16. Abi bende bu işle uğraşıyorum Niğde de Aksaray hasan dağı tarafında kayseri Yahyalı tarafında ama bir türlü bulamadım biraz acemilik var bana yardımcı olursan sevinirim

    YanıtlaSil
  17. Tendurek dibindeyim aramak isteyen yazsın bana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. akarsular da altın gurubu var . bu işi iyi bilenler nereler de altın olduğunu açıklıyo.r

      Sil
  18. Ankara dayım yardim isteyenlere yardımcı olurum mail ile ulaşım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tayyi mekan mı yapıyorsun bir orada sın bir burada. dünya güzel değil mi??

      Sil
    2. ysnztrk@hotmail.com haberleşelim hocam

      Sil
    3. Bozo1984@web.de bende ankaradayim

      Sil
    4. Alibasbug16@gmail.com bende Ankaradayım yardımcı olabilecek varmi

      Sil
  19. Uşaktayım etrafında gomşu illerinden arayan olursa haverleşelim bende yeni merak saldım birkac kez arama yaptım sonuca ulaşamadım birlik olup aramak isteyen mail atabilirmi suray.cim@gmail.com

    YanıtlaSil
  20. Bursa bölgesinde nerelerde altın bulunur.

    YanıtlaSil
  21. Merhaba bende Antalya dayım bu iş merak sardım fazla bilgim yok bu iş Antalya da yapan var mı

    YanıtlaSil
  22. Gurup kuralım arkadaşlar

    YanıtlaSil
  23. Osmaniye sumbas ta varmıdır altın

    YanıtlaSil
  24. Bartın da var mı acaba?

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.