Topraktan Altın Ayırma İşlemi Nasıl Yapılır ?

               Topraktan Altın Ayırma İşlemi Nasıl Yapılır ?


Merhaba Değerli Takipçiler Ben Ali U. Bugün sizlere Topraktan Altın Ayırma İşlemi Nasıl Yapılır ?
konusunu açıklamaya çalışacağım.


Akarsular dan veya Dereden Altın Arama işlemi aslında çok zor ve uğraştırıcı bir iş değildir.
Eğer Akarsular da derede arama yapmaya yeni başlıyorsanız ilk önce şunları belirteyim yılmadan azimle devam ederseniz yolunuz inanamayacağınız kadar açılacak tecrübe edindikçe artık toprağın renginden o akarsuda altın olup olmadığını bile anlayacaksınız.

Çevreniz de ki akarsular da ön araştırma yapmakla başlayın işe. Öncelikle Altın Tavası yada diğer Adı İle Gold Pan lazım değil, evden veya plastik eşyalar satan mağazadan 3 5 liraya alacağınız kap bile ilk deneme için Gold pan görevi görecektir.

Akarsuyun kenarından biraz kum alın, kıvrımlı köşelerden ve kaya diplerinden alırsanız daha verimli olur altın oralarda birikir çünkü.
Kumu elinizdeki Gold Pan ile eleyin, dibe kalan malzemeye kuma bakın siyah renk ise yani demir tozu ise doğru yerdesiniz orada altın var demektir.
Mıknatıs bile tutabilirsiniz. 

Şansınız varsa demir tozlarının arasından altın parçalarını bile görebilirsiniz. Ama yanınıza büyüteç alın Gold Pan ın içinde ki çöken malzemeye büyüteçle bakıp daha iyi fikir edine bilirsiniz.

Eğer kapta çok küçük derecede altın parçaları varsa onları alamıyorsanız şırınga kullanın ve şırınga yardımı ile altın zerrelerini kumdan çekin.

Arkadaşlar Bu Günlük Bu yazımla bitiriyorum esen kalın. Sormak istediğiniz soruları yorum kısmına yazabilirsiniz.
İlginize teşekkür ederim. 

Diğer yazımı Okumayı Unutmayın Tıklayın;  




Topraktan Altın Ayırma İşlemi Nasıl Yapılır ? Topraktan Altın Ayırma İşlemi Nasıl Yapılır ? Reviewed by Yazar on 13:17 Rating: 5

6 yorum:

  1. çok güzel bir site olmuş. paylaştığınız bilgileri merakla ve büyük bir zevkle okuyorum. bizlerle bunları paylaştığınız için teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil
  2. Efendim ben bir kayalık yerde kuflenen kaya buldum içinde zerre şeklinde altın gibi parlayan maddeler var. Pırtımı acaba pırıtin olduğu yerde. Altında varımdır acaba. Bilgilendirirseniz çok sevinirim. Ayrıca verdiğiniz bilgilerden dolayı Allah razı olsun sizden

    YanıtlaSil
  3. sitedeverdiğiniz bilgilerden dolayı teşekür ederiz.abi ben denedim gayet verimli geç yani demir siyah kom çok bırıltı ve sarı küçücük tanecikler var.biz bunları nasıl ayırırız.

    YanıtlaSil
  4. Kumun içinde silme gibi altın rengi çokça buldum bunun ne olduğunu bilen varmı yardımcı olun lütfen

    YanıtlaSil
  5. Merhaba şuan hobi amaçlı akarsudan altın aramak istiyorum adana ve cevresinde bildiğiniz bir akarsu varmı arkadaşlar

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.